Contra-timp

Cu Blue am rămas şi după, deşi mi-am jurat că voi renunţa la el. " Niciodată să nu spui niciodată" lua întorsături straşnic de ciudate acum. Ştiam că nu făceam altceva decât să amân momentul de durere. Cu toate astea, continuam, convinsă că momentul ăla e supraestimat.

Era joi după-amiaza când am ajuns în apartamentul lui. Nu era deloc aşa cum îmi imaginam, şi nu mă refer la apartament, ci la fază în sine. Mă simţeam cumva străină de locul ăla. Dar am dat la o parte totul şi am intrat. Am intrat mai degrabă în viaţa lui, nu în apartament. Am văzut hainele aruncate pe pat, husa laptopului, sutele de fire întinse pe jos. Proiectele, desenele, schiţele, lucrarea de licenţă, calculele. Vedeam mai mult decât simple obiecte, vedeam viaţa lui Blue din ultimii 26 de ani petrecuţi, evident, fără mine. O alta s-ar fi simţit copleşită de toate. O alta însă nici nu ar fi venit aici. Ar fi renunţat. Râdeam amândoi. El îşi cerea scuze pentru dezordine, eu îl vedeam confortabil cu toate. Mai râdeam şi pentru că nu era atât de dezordine precum îmi imaginam cândva camera lui Blue. Am văzut cămăşile, tricourile şi nu înţelegeam de ce îmi arată astea. M-a întrebat dacă vreau cafea, apoi a râs, ca şi cum cafeaua era o glumă bună când venea vorba despre mine. Mă privea fix, zâmbind, aştepta un fel de răspuns. Tu vrei? Deja simţeam un nod în gât. Ştiam că nu mai era de ceva vreme un joc sau doar o poveste pentru că jocurile se termină când pierzi,şi poveştile se termină când toată lumea câştigă. De data asta viaţa bătea orice final. Ştiam că acum va începe ce altă dată aş fi vrut să înceapă, dar de care acum mă temeam. La dracu. La dracu ce? Nimic.

Venise cu cafea pentru mine şi gin pentru el. Am vorbit despre peşti o perioadă, despre cerceii mei cu papagali coloraţi, păsări, oameni. Şi mă îndrăgosteam de el. Îmi muşcam buzele des, pe cea de jos mai ales. Stăteam picior peste picior şi glezna mea atingea piciorul lui. Am pus cafeaua deoparte şi vorbeam în continuare, cu piciorul mângâindu-l pe coapse în tot timpul ăsta. Nu schiţa niciun gest, nimic nu trăda că ar trebui să continui, dar nici că ar trebui să mă opresc. Pe Dumnezeu trebuie să-l chemi în genunchi când uită de tine- mi-am zis. Aveam nevoie de el. Îmi lipsise atât de mult încât aş fi dat orice să-l am. M-am aşezat peste el şi a zâmbit de parcă aştepta asta de ceva vreme. Îl simţeam tare sub mine. Pe Blue. Era un sentiment ciudat să ştiu că de data asta e chiar el. L-am sărutat. Mai întai gâtul, apoi bărbia. Apoi buza de jos şi în cele din urmă sărutul în sine. Îl mângaiam pe spate. Îl trăgeam deja în mine, deşi era încă acolo. Blue nu săruta bine, nici foarte bine. Nu săruta pasional, nici cuminte. Blue săruta nebuneşte. Perfect.

De unde ştii tu ce e corect. Şi ce nu. Cum poţi judeca oamenii când tot ceea ce facem e un păcat? Minţim, corupem, futem, ne naştem sau îi naştem pe alţii, după caz. Toată viaţa e o serie de păcate. De la momentul naşterii, până la cel ar morţii. Iubirea e cel mai mare păcat. Regretul e cea mai dură spovedanie. De unde ştii tu că iubirea asta e bolnavă?

Eu cred că ne iubim în contra-timp. Mai mereu cu oamenii nepotriviţi. Haide măcar o dată să iubim pe cine trebuie. Blue.

77 păreri geniale:

CarmenPunkGirl spunea...

:( sad story.

Blueman spunea...

Frumoasa lucrare! not as spicy as usual..dar totusi tocmai asta parca mi-a placut la ea. Parca ai avut inima linistita cand ai scris asta.. Bravo!

Cafeaua spunea...

@blue man: in afara de faptul ca multi m-au intrebat daca tu etsi blue din poveste:))) merci mult. nu stiu daca am avut inima linistita sau nu:) dar e ceva

AndreeEA spunea...

Genial ! Altceva nu pot spune, mai ales sfarsitul . Absolut extraordinar.

Cafeaua spunea...

multumesc:)...

Liviu V spunea...

Si unde sa mai pui si ca pacatele de care nu ne putem desprinde, pe care le comitem instinctual, uneori cu pofta, cu placere, sunt si rezultatul nepriceperii, nu stim cum sa comunicam ca ne dorim, nu stim sa ne sarutam si ne nimerit, of!, de atatea ori, in contratimp.

Iulia spunea...

.....ooof. Iulia

Cafeaua spunea...

@Liviu: da, ai dreptate cu asta. :) dar ne place.

Lamaitza spunea...

Mda, de obicei iluziile noastre sunt perfecte, exact cum ne-am dori, dar băiatul de care ne agățăm este total opus iluziilor. Foarte frumos scris, succes în continuare! :)

lebreanu spunea...

De mult n-am mai zambit atat de mult... Am terminat de citit de vreo 10 minute, am fumat doua tigari si am baut o juma' de cana de cafea, zambind... Si inca zambesc. Si-mi dau seama ca n-am nimic altceva de zis decat ca zambesc ca prostu'... :)

Cafeaua spunea...

@lamaitza: ai dreptate. dar ce faci cand chiar corespunde?

Cafeaua spunea...

@lebleanu: tu zambesti cu inteles, maestre:)

lebreanu spunea...

nu-s capabil de zambete cu inteles, ca nu-s asa subtil... iar despre partea cu maestre... :)))))) ai haz!

Flyerboy spunea...

De-a dreptul genial :|

Cafeaua spunea...

respect, asa se numeste.:P

lebreanu spunea...

ha! te alinti :) modest-o! :P

Cafeaua spunea...

ma alint?

ExEl spunea...

@ lebranu
Numai eu folosea cratima incorect cu ea! Deci poți să scrii corect.
Nu-i așa artist-o?

Și nu, nu se alintă, când se alintă nu reziști.

Cafeaua spunea...

:)))))
tu stii ca te ador in continuare!
:)))
asa e. cand ma alinti,nu rezist:))))

Cafeaua spunea...

a, nu , era invers. pfff. ma, tu dai rar pe aici, am avut emotii:))

exEl spunea...

Nu, rar scriu pe aici.
Și nu era invers, era și și.

Cafeaua spunea...

ok, am inteles. e cu dublu-tais.

lebreanu spunea...

exEL, am inteles "aluzia" :) lebrEanu face pe ascultatorul...

Cafeaua spunea...

nu-l lua in seama, e mai sarit.
n-a zis nimic cu rautate:D
>:D<

..:: Alyn :) ::.. spunea...

eii .. nu ai vazut chiar toata viata lui, ci doar anii de facultate :)) , iar faza cu sarutul mi-a placut foarte mult cum ai scris :X :) . M-ai facut sa-mi imaginez toata discutia voastra :) . Prin toata povestea asta, punctezi faptul ca iubirea e cel mai frumos lucru care ti se poate intampla.

Insa cum sa spui cai ubirea e cel mai mare pacat ?! nici vorba !!!

Cafeaua spunea...

ba chiar toata viata lui.:) Blue este personaj imaginar deci crede-ma, il cunosc cel mai bine:))) ii stiu toata viata:)))
ma bucur ca ti-a placut faza cu sarutul! da, iubirea e cel mai frumos lucru.
Esti nou pe blog pentru ca ti-ai fi dat seama ca eu sunt amanta in povestea asta, deci iubirea este cel mai mare pacat acum. :) :P:P

..:: Alyn :) ::.. spunea...

ce caterinca esti !!! in cazul tau , nu e iubire :))

Cafeaua spunea...

e scris de mine, e ce vreau eu:)

Cafeaua spunea...

n-am inteles termenul de caterinca la mine:)

Suflet de curva spunea...

hmmm...de-as fi fost barbat, as fi ales, indiscutabil sa fiu BLUE.

Cafeaua spunea...

vai, asta e cel mai fain compliment! multam!

..:: Alyn :) ::.. spunea...

adica toata faza aia , cu amanta si cu iubirea ca e pacat :) si ca eu sunt nou pe blog ca nu mi-am dat seama, m-ai facut sa rad :)

Cafeaua spunea...

ok:) oricum o sa tot fac glume pe seama ta, gen tu vei fi mereu nou pe aici:)))scuze:D
:))

Anonim spunea...

Fain, fain.E în ceaşca în care trebuie.!

Cafeaua spunea...

...:) albastra, da?

..:: Alyn :) ::.. spunea...

macar daca era mai dulce cafeaua asta, as fi gustat gluma mai bine :))) nah ca nici eu nu ma las :P scuze

Cafeaua spunea...

nu-i nicio problema, nu suntgenul careia sa ii placa dulcegariile.
deci nici cafeaua nu e dulce:P

Anonim spunea...

ămm.nu.:">

Cafeaua spunea...

bine, de acum va alegeti singuri culorile

Anonim spunea...

Ai constatat tu că suntem destul de mari pentru asta?:)

Cafeaua spunea...

deja aveti personalitate, gata:))))

Anonim spunea...

Înţeleaptă constatare:)).

TED spunea...

si de mine a facut misto, aceasta domnisoara "cafeaua" pana cand..................................................................................................................................................m-am suparat si n-am mai intrat deloc aici.

Anonim spunea...

http://stau.ro/wp-content/uploads/2011/03/sexul-in-timpul-sarcinii-555x524.jpg

Anonim spunea...

Gatesc,ma masturbez,gatesc,ma masturbez,gatesc,ma masturbez.
Blue.

Anonim spunea...

http://nudart.info/wp-content/uploads/2011/03/Femeia-si-timpul-Bogdan-Grigore.jpg

Cafeaua spunea...

Anonim. suspectez cine esti :))))
Anonim: pozele sunt a) nici nu vreau sa ma gandesc:)) b) mmdraguta.

Cafeaua spunea...

TED: :))) esti aproape simpatic. noi doi ne certam mai tot timpul oricum. E piperul relatiei noastre:)))

Cafeaua spunea...

Anonim: P.S. si prima data cand ti-am facut testul ala am crezut ca glumesti:)))

Anonim spunea...

Dar eu chiar glumeam...cu gatitul:-"

Cafeaua spunea...

esti singurul om pe care il stiu care vorbeste cu atata usurinta despre masturbat:))))
d-asta nu aveam cum sa te confund:)))

Anonim spunea...

Shhhh,you're blowing off my cover!

Cafeaua spunea...

am inteles, sa traiti.

BLUE FOX spunea...

Buna @Cafeaua,
Imi place ultimul rand din povestire: "Haide
macar o data sa iubim pe cine trebuie".
@Cafeaua, ne indragostim, iubim, dar nu vom
sti niciodata daca persoana respectiva este
cine trebuie, cine merita si nu ne va dezamagi! O zi frumoasa draga @Cafeaua!:)

Cafeaua spunea...

multumesc.
asa e:) e cel mai mare risc pe care ni-l asumam

Anonim spunea...

Vreau si eu un Golem.
Dragostea cere timp,iar noi nu avem timp de nimic.Daca inveti si muncesti,sa evoluezi si sa ai un trai din ce in ce mai bun atunci nu mai ai timp de nimeni,esti o masinarie fericita cam 90% care se bucura de rodul muncii ei(10% e dragostea) si stii sigur ca rodul muncii tale(in cazul in care muncesti) nu te va dezamagi niciodata...asa cum te poate dezamagi dragostea.Stii de ce?Pentru ca nu poti controla dragostea,nu poti controla persoana de langa tine.Contra-timp,bine spus.Fiecare ajunge sa cunoasca persoana de langa numai atunci cand are chef,nu si atunci cand "cere" persoana respectiva.De aici si decalajul.Suntem fiinte imperfecte,nu putem ajunge sa intelegem acest sentiment nobil,de care ajung sa isi bata joc atatia oameni(printre care si eu,dar fara voie).Daca ai o relatie de 1000 de ani si esti parasit,dupa ce ai sacrificat tot pentru o persoana,nu ramai cu nimic.Principalul dezavantaj al dragostei este deci...timpul si glanda lenei din creier.
Ma rog.
E o discutie de o luna.

Cafeaua spunea...

foarte , foarte fain ce ai zis.
foarte.

Anonim spunea...

Ms,cati :P

Cezar spunea...

Hai sa iubim pe cine trebuie! Cel putin odata!

Cafeaua spunea...

daca insisti:)

Ioanide spunea...

Printre putinele dati, am avut rabdare sa citesc o postare pana la capat, imi place cum scri !

Cafeaua spunea...

multumesc mult:)!

Laura spunea...

De cele mai multe ori ne iubim în contratimp, în lumi diferite, în feluri diferite... Ne unesc doar cerul, luna, noaptea, stelele, aerul...

Anonim spunea...

Buna @Cafelutzo, nu mai vii cu ceva nou?
Ce a mai facut Blue al tau?
Zile frumoase de weekend iti doresc!:)

Anonim spunea...

Cine ne uneste? :))

Cafeaua spunea...

@anonim1:
am avut ceva probleme cu laptopul,deci nu mi-a mers o buna perioada:) voi scrie curand, evident :)
@anonim 2; n-am idee:)

Cafeaua spunea...

@Laura: asa e, de cele mai multe ori.

Anonim spunea...

@Anonim:Mmm cred că ne uneşte o entitate plină de riduri, care îşi muşcă coada.Cred.

Cafeaua spunea...

Ia sa va semnati voi. E mai usor decat ati putea crede. In loc sa alegeti anonim din lista aia, alegeti nume.Si puneti ce nume vreti voi,nu va mai incurca nimeni:))

GicăDeLaRemat spunea...

Gata.

Cafeaua spunea...

definitoriu. nu mi-as putea da seama cine esti, dar mi-as putea da seama cine NU esti. perfect!!! :)))

GicăDeLaRemat spunea...

Da, da, perfect, ştiu mi s-a mai spus:))

MANOLIU spunea...

Buna @Cafeaua,
Ce mai face dragalasa Sophie, mai roade carti de filosofie? Seara frumoasa!:)

Cafeaua spunea...

pai da' cum.:))
pasiunea ei :)))

Jimmy spunea...

geniala postarea asta. m'a rascolit cu totul.

Cafeaua spunea...

multumesc mult:)

Anonim spunea...

Superba lucrare!

top