Realitate

Iniţial, povestea asta era despre Blue. Despre cum l-am cunoscut, absolut întâmplător, într-un tren. Despre cum am vorbit, absolut fasccinaţi unul de celălalt.Despre cum am aflat că există genul ăla de atracţie care te face să nu dormi o noapte întreagă.

Iniţial, povestea asta era una în care eu sfârşeam cu scrisul, pentru că mi-aş fi dedicat zilele lui. Adevărul e că Blue m-a făcut să zâmbesc aşa cum nu am mai făcut-o de extraordiar de mult timp, adică din suflet. Şi ştii genul ăla de oameni, despre care ai un sentiment bun, el era mai mult de atât.

Povestea asta, în schimb, nu e despre cum am aflat că Blue pleacă în Norvegia, undeva luna viitoare. Nici despre cum am aflat că nu pleacă singur.

Nu. Blue nu e personajul meu.

Personajul meu e cel cu care am vorbit după despre toate astea. Cel care mi-a explicat că există oameni care se potrivesc perfect. Mai bine decât orice piese de puzzle. Decât orice magneţi, sau orice culori. Există oameni care sunt făcuţi unul pentru celălalt, pur şi simplu, dar care...

Dar care, dacă nu se cunosc la timpul potrivit, nu sunt, pur şi simplu, meniţi să fie.

Cel despre care vorbesc în realitate e omul care m-a susţinut prin a nu fi ceea ce sunt eu. Prin a nu fi tiparul pe care cumva îl căutam. Cel despre care scriu este el însuşi mai mult decât o lume. Cel care a susţinut că îmi e suflet-pereche.


Uneori, uneori oamenii sunt făcuţi unul pentru celălalt, Blue. Dar nu sunt şi făcuţi să fie împreună.





32 păreri geniale:

ochelari de ploaie spunea...

vroiam sa spun ceva, dar ai spus tu la sfarsit... "Uneori, uneori oamenii sunt făcuţi unul pentru celălalt, Blue. Dar nu sunt şi făcuţi să fie împreună."

Lamaitza spunea...

Mi-a dat lacrimile. Foarte frumos scris, dar atât de trist...

Cafeaua spunea...

mulţumesc:)

conia spunea...

sunt a doua careia i-a dat lacrimile citind postul tau....trec printr.o criza cu R. ce ai scris tu e exact ceea ce simt...acum!

Cafeaua spunea...

... poate nu e să fie... nu?

Anonim spunea...

Mie îmi place Norvegia:-??

CarmenPunkGirl spunea...

si iar ma simt bine ca stiu povestea :X

Cafeaua spunea...

anonim, eu am o quasiobsesie pentru Norvegia:)

Cafeaua spunea...

carmen, tu eşti versiunea 2.0 a Seherezadei.

CarmenPunkGirl spunea...

oh yeah :D

Blueman spunea...

Pacat ca ai constientizat acum chestia asta :). Ce este frumos in filme? Frumos in filme este ca unii oameni isi refuza conditia pentru a forta "piesele acelea din puzzle" sa se imbine ;) Sa te faca sa te gandesti putin la un scenariu ce contine intrebarea "What if? " :P Nu mi se pare un articol trist...dinpotriva..intr-un mod ciudat pe mine ma face sa zambesc putin. Probabil fiindca am cateva "What if-uri" in cap :))

Cafeaua spunea...

nici mie nu mi se pare un articol trist, dimpotrivă.

AndreeEA spunea...

''Uneori, uneori oamenii sunt făcuţi unul pentru celălalt, Blue. Dar nu sunt şi făcuţi să fie împreună.'' - ai rupt sufletul in mine cu chestia asta .

Superb scris !

Cafeaua spunea...

multam fain!

lebreanu spunea...

Tocmai ca sunt in situatia asta, oarecum... Pot sa spun ca oamenii care sunt facuti unul pentru celalalt se poate nu fie facuti sa si fie impreuna. Cu o mentiune: "la un moment dat". Ca eu asta fac. Imi astept momentul :) Si am incredere ca va veni!

Cafeaua spunea...

da, la un moment dat va veni, e si asta o posibilitate

29decembrie spunea...

sunt facuti unul pentru altul, dar sa nu fie impreuna? e un dezacord...
oamenii facuti unul pentru celalalt sunt facuti sa fie si impreuna, altfel nu se poate.. altfel nu vad eu..

Cafeaua spunea...

se poate. daca nu se cunosc la momentul potrivit:)

La@ur eXtream spunea...

Te axezi prea mult pe emotii negative.

La@ur eXtream spunea...

V-as spune si altceva dar nu vreau sa va zdruncin realitatea :) (defapt imaginatia de a trai realitatea).

Cafeaua spunea...

Da, mă axez pe emoţii negative. Ştiam. N-o iau ca pe ceva rău, ci ca pe un adevăr.
Cât despre ne-ai mai spune şi altceva, e ok, nu ştii care realitate e de zdruncinat :)
Întrebarea mea e " care noi"?

Cafeaua spunea...

p.s. mulţumesc mult pentru ce ai spus pe blogul lui twinkie.
apreciez din suflet!

TED spunea...

te rog spune-mi mie! spune-mi, spune-mi, spune-mi. tu , maestru al "citirii" realitatii. un fel de oreste, probabil mai frumos si mai destept ce esti tu.
totusi, diferenta intre "NOI", cei care intram des aici este ca nu avem nume din 2 cuvinte, cu @ in mijloc si ca intelegem diferenta dintre textul beletristic si textul de pe realitatea.

Cafeaua spunea...

TED. Taci.
e prima dată când cer asta cuiva pe blog.
Ştiu că tu ai intenţii bune, dar acum nu e cazul. Data viitoare, te prezinţi cu scuze.
Ai înţeles?

La@ur eXtream spunea...

TED, e pseudonimul de cand eram mic. L-am pastrat.
Nu o sa spun public lucruri care dauneaza, sorry.

Ma amuza ironia ta totusi. Imi plac oamenii ca tine, cei provocatori :)

La@ur eXtream spunea...

Cafelutza, nu sunt perfect (desi ma straduiesc). Pot gresi in tot ceea ce spun si imi place sa fiu contrazis, dar cu argumente.

Lasa omul sa se exprime :)

..:: Alyn :) ::.. spunea...

oamenii sunt oameni , nu puzzle-uri , sau culori.. aici nu se poate gasi perfeciunea.... nu exista cuplul perfect!
in "floare albastra" era vorba despre conditia omului de geniu care nu putea fi impreuna cu femeie iubita, deoarece aspira la iubirea absoluta. (care sa fim seriosi,nu exista in realitatea noastra).

Cafeaua spunea...

oamenii sunt oameni, nu sunt culori, dar presupun ca abia ai ajuns pe blogul asta:P

..:: Alyn :) ::.. spunea...

asa e :) e chiar asa evident ?! :))

Cafeaua spunea...

da.
:)))foarte.

Manoliu spunea...

Foarte interesant!:)

Клаудия spunea...

Unul dintre cele mai dureroase adevaruri, dar nu ma mira. E inca o dovada clara a inconsistentei sentimentului (probabil asta o sa fie una dintre cauzele innebunirii mele). Om trai si-om vedea.

top