De ieri

El a întins pachetul spre mine.
Eu am luat o ţigară.
Cu pixul am scris pe ea " TE IUBESC".
A zâmbit, a luat ţigarea şi
a ascuns-o în buzunar
Tot zâmbind m-a întrebat, cinci minute mai târziu
Dacă am văzut vreodată ţigări din 1950.
A aşteptat să spun că nu, n-am văzut,
Mi-a spus : "nu-i nimic, o să-ţi arăt în 2061 o ţigară din 2011".

11 păreri geniale:

albastru. spunea...

Coffee, n-aş vrea să aduc vreo urmă de îndoială în mica ta epicozie, dar ori e matematica, ori e speranţa de viaţă scăzută:">!

Anonim spunea...

Inteligenta treaba, k doar na, e scrisa de tine:>

CAFEAUA spunea...

multam, multam:)

CAFEAUA spunea...

@albastru:
matematica pura, mister

albastru. spunea...

numa' mister!

CAFEAUA spunea...

ha, ce-ti plac tie jocurile de cuvinte:))

Jimmi spunea...

cat de frumos.
'nemurirea intr-o tigara'

AndreeEA spunea...

Extraordinar !

Jacob spunea...

Foarte frumos, mai ales daca asta ti s-a intamplat :)

CAFEAUA spunea...

s-a intamplat:)

Blue spunea...

O amintire ce nu se va stinge...

top