Propoziţii ştirbe de text

1.Înainte îi puteam vorbi pentru că nu era aici. Acum mi-e teamă că-i voi spune ceva ce nu va înţelege niciodată.

2.Doare pentru că există marea diferenţă dintre ceea ce ne-am fi dorit noi, şi ceea ce se întâmplă în realitate.

3.Refuz să dau explicaţii. Nu poţi explica sentimente şi stări.

4.Ploaia a devenit o senzaţie psihică în oraşul ăsta, nicidecum un fenomen metereologic. Oraşul ăsta e foarte monoton.

5.Am un obicei din a cumpăra pachete de ţigări din care eu să nu fumez niciodată. Poate îmi voi face o bibliotecă, unde rafturile sunt pline de pachete, voi privi ambalajele goale şi voi ştii exact cine le-a fumat.

6.Doctore, tu vindeci corpul, eu vindec sufletul.

7.Paharele astea, le iubesc pe amândouă, dar numai unul conţine apă. Şi fără apă eu nu pot trăi.

8.Jur că ai cel mai frumos râs din lume.

9.Am învăţat să conduc: am lovit un om şi am mers mai departe.

10.Fiecare suflet din amintirea asta înseamnă o lecţie de viaţă la care eu sunt nevoită să dau examene.

11.Suntem ceea ce vorbim. Cuvintele noastre urâte, scârboase, de compasiune sau de regret. Suntem tot ceea ce spunem în somn, sau înainte de cafea. Suntem toate cuvintele pe care ne e rusine să le gândim.

12.L-am cunoscut pe T şi jur că nu voi scrie niciodată despre el.

13.Promit solemn că voi avea copii pe care-i voi învăţa să deseneze melci, căţei şi iepuraşi.

14.Mănânc pepene de import, excesiv de scump şi plin de îngrăşăminte.

15.Cred în Dumnezeu doar atunci când nu mai am în ce crede. Cred în Dumnezeu pentru că nu mai am în ce crede.

16.Am trăit senzaţia asta de mii de ori, dar niciodată nu am numit-o iubire. Deci abia acum e.



11 păreri geniale:

Roro spunea...

Crede in Dumnezeu cand ti-e lumea cea mai draga.Crede in El,atunci cand din punct de vedere psihic,numai existi.Fii ceea ce vrei tu cu adevarat sa fii.Uneori cuvintele sunt niste idioate,adevarate masti pentru suflet.

Extraordinare propozitiile stirbe,de text.Cuvintele tale se exprima prin suflet.Nu invers.

Albu Ionut spunea...

Nu pot decat sa te felicit pentru aceasta postare minunata.

CAFEAUA spunea...

deci crezi in Dumnezeu

worsakeend spunea...

Unde dau laic? :D

CAFEAUA spunea...

aici: http://www.facebook.com/pages/CAFEAUA/119931978092755

lebreanu spunea...

Trimiteţi un comentariu
zi-mi:
iti zic: chiar... cum faci cand ai vrea sa spui ceva cuiva fara ca acel cineva sa stie? sa-i spui intr-un fel manifest si totusi sa nu afle? putem imbraca ce avem de zis in asa fel incat sa simtim ca am zis si totusi sa nu zicem? si pana la urma... ce sens are zisul daca ganditul are aceeasi valoare pentru sine, daca tot e o chestie pe care o zici fara s-o comunici?... sunt confuz... sau nu?

Liviu Velar spunea...

Esti o tulburatoare poeta! Citesc, recitesc si imi e foame de aceste stante mereu surprinzatoare prin profunzime!

ioana spunea...

Suntem ceea ce vorbim. Cuvintele noastre urâte, scârboase, de compasiune sau de regret. Suntem tot ceea ce spunem în somn, sau înainte de cafea. Suntem toate cuvintele pe care ne e rusine să le gândim.

CAFEAUA spunea...

@ rebleanu:
n-am inteles prea multe, scuze...

CAFEAUA spunea...

@ liviu:
multumesc, nu voiam sa iasa a poezie, ma bucur ca iti place

CAFEAUA spunea...

@ioana
exact

top