Cu capul întors înapoi în noi


E tăcere pe hol. În cameră zace un fum de ţigară ca un zid de care am jurat de prea multe ori că nu mă voi mai lovi.
Nu-mi pot dezlipi coapsele de pubisul tău. O imagine apocaliptică, dacă stau să mă gândesc bine. E ceva ciudat totuşi.
Nu-mi recunosc gândurile câteodată. Mi-am dus mâinile la frunte deseori să-mi plâng de milă ideile. Genul de scârbă pe care nu aş descrie-o niciodată.
Drumul încet dinspre frunte şi tâmplele pe care le masam încet mă făcea să-mi simt unghiile nepilite corespunzător. Sunt un om ca toţi ceilalţi. De curând m-am întors acasă. Acum bărbaţii pipăie femeile în româneşte, pentru că ficare atingere are limba ei. Un fel de sex oral metafizic. Un fel. Pe suprafeţe deschise cunoaştem boli pe care nu le ştim.
Ferestrele din cameră îmi ucid ochii dimineaţa. Se dilată ca un pliculeţ de ceai ieftin, cumpărat de la hipermarketul de la colţul blocului. Dimineaţa mi-e cel mai dor de tine. Cel mai dor de tine îmi e când bag hainele în maşina de spălat. Cel mai dor îmi e când mă machiez sau îmi dau cu parfum. Cel mai dor de tine -e cel mai jalnic clişeu din lume.
Marţea trecută făceam avioane de hârtie la un bar din centru. În baia de la bar oamenii făceau sex uneori. E patetic, bolnav, adică exact cum ne place nouă. Faianţa albă peste sperma consistentă. Sau invers. Valuri, râuri de perversiuni lichide. În acelaşi bar, în aceaşi seară, Mihai a cerut-o în căsătorie pe Lavinia. S-au sărutat nebuneşte. Au ajuns acasă şi ea i-a supt pula. Din dragoste. Aici totul se întâmplă murdar şi frumos, pentru că ne iubim şi lovim ca nişte beţivi ordinari.
Ieri seară fumai cu mine Malboro şi Pall Mall. Stăteam unul peste celălalt şi ne iubeam ca şi cum ar fi fost ultima dată în viaţa noastră când am fi fost capabili de iubire. Ne dăm şi noi cu părerea, dar ne futem demenţial. Dumnezeul meu s-a ascuns bine printre firele tale de păr. 24 de ani au trecut între găsirea mea de a ta. 24 de ani, 23, 22. Mereu în ordine descrescătoare. Mereu ajungem la infinit, vezi? Nu e complicată nici matematica.
Nu-mi pot dezlipi coastele de umerii tăi. Nu-mi pot mişca nici mâinile şi-mi amintesc o bătaie soră cu moartea de azi-noapte. Nu-mi place când mă loveşti. Nu-mi place când mă laşi să mor ca ultima cretină. Nu-mi place când mă scuipi sau înjuri. Doamne, cât iubesc lucrurile pe care nu le plac.



Nu-mi pot dezlipi unghiile de pielea ta. Un fel de tatuaj în mişcare, unul descarnat. Azi dimineaţă ne-am tăiat unghiile, ni le-am pilit şi ne-am cerşit păreri de bine şi fermoare de deschis. Cu siguranţă ne e dor unul de celălalt.


M-am întors acasă, unde "acasă" e genul de cuvânt pe care-l cerşeşti când îţi întărzie avionul. Unde "acasă" e răspusul de care ţi-e teamă când îţi întârzie ciclul. M-am întors atât de aproape de tine, încât nu mă pot întoarce în somn fără să-ţi sparg nasul. Mi-e dor de tine când oraşul înjură pereţi şi scuipă seminţe la colţ. Când mă îmbrac mă ustură pielea, deci mi-e groază să nu te am. Imaginează-ţi venele sparte şi bubele de sub sutien care se închid imediat cum ajung seara lângă tine. Imaginează-ţi chinul cu care port hainele când

mi-e

atât de dor

de tine.

E linişte. În cameră e fum şi pe hol miorlăie pisica. Miroase a ţigări, a spermă şi a vanilie. Nu-mi pot dezlipi sufletul de noi, de camera asta şi de viaţă. Am dus lipsa ta pe distanţe întregi şi acum îşi permiţi să dispari în partea cealaltă a patului.

Mi-e scârbă de tine. Te iubesc.









20 păreri geniale:

albastru. spunea...

imi place data:]]

CAFEAUA spunea...

abia acum observ:)))

MANOLIU spunea...

Ai grijă de pisică, e rece pe hol. :)

Carla spunea...

frumos si dureros...

lebreanu spunea...

Aaaaaabsolut superb! Atat am avut de zis :)

Mademoiselle spunea...

Devii puţin câte puţin bloggerul meu preferat şi mi-ar plăcea să pot spune că eşti scriitorul meu preferat însă asta ar însemna să am cartea ta în mâna...aşa că aştept.

CAFEAUA spunea...

@Mademoiselle:multumesc...asta chiar e ceva special
multumesc din suflet:)

@ MANOLIU:
sta in alta camera, pe hol miorlaie ea dupa mine sa-i dau de papa. chestiuni crocodilicesti:))
@lebreanu:
tulai, tu unde te-ai ascuns!? n-am mai vorbit de car de ani!
@Carla: multumesc:)

FreziaViridis spunea...

"Mi-e scarba de tine.Te iubesc."... o senzatie contradictorie pe care am trait-o, dar nu am reusit sa o exprim in cuvinte. Multumesc...:)

CAFEAUA spunea...

:) cu placere?

Anonim spunea...

de fiece data cind te citesc imi trezesti sentimente uitate de mine...mersi frumos.
mr.T

CAFEAUA spunea...

:) păi poate nu era cazul să le uiţi vreodată

Rose spunea...

Nu am cuvinte să-ţi descriu blogul.. :)

CAFEAUA spunea...

nici eu. ce coincidenta:)

CAFEAUA spunea...

p.s. stiu ca era un compliment, iti multumesc

darnuacum spunea...

Mie nu imi plac pisicile, in rest ce ai scris e frumos si aici nu ma refer doar la asta care are si un nme inspirat.
Probabil ca si sunt intr-o dispozitie mai melancolica in care am inceput sa matur cioburile si poate in curand o sa ma si recompun din ura si iubire.
Mai e ceva... cafeaua de dimineata... m-am lasat, sunt matinal oricum. Dar si tu scri mai mult noaptea...

CAFEAUA spunea...

sa stii ca si eu m-am lasat de cafea de ceva vreme. aveam un inceput de tahicardie si deja era periculos.
acum fumez mult de tot.
in schimb, am impresia ca nu e vorba neaparat de cafea, sau de cafeaua de dimineata, ci de stare in sine.
si da, scriu mai mult noaptea. sunt o fire nocturna,dau mai mult randament pe timpul noptii.

darnuacum spunea...

De tigari m-am lasat inainte de cafea si a fost ceva voit, de cafea a fost un fel de eliberare. Cand a plecat nu mi-a mai facut nimeni cafea. Asa ca nu am mai baut doua cani: a mea si a ei de care de abia se atinsese si restul din oala daca cumva facuse multa.
Imi amintesc ca la inceput faceam eu cafeaua...

CAFEAUA spunea...

deci v-ati despartit de curand, sa inteleg?
eu de tigari m-am apucat asemanator.
bine, am fumat doi ani si ceva, apoi am facut o pauza de doi ani jumate in care n-am mai pus tigara in gura. numai cafea. ajunsesem la aproape doi litri de cafea pe zi, inlocuisem apa cu cafea. de acolo problemele de sanatate.
cand m-am reapucat de tigari a fost tot din cauza cuiva drag. a fost ca la tine, o atasare emotionala. fumam ori de cate ori se intampla ceva...nu stiu...sex, discutii serioase, momente faine.
mi-ar place sa imi povestesti chestii. imi pare bine ca citesti ce scriu pe aici, pari o persoana foarte faina.

darnuacum spunea...

Ma amuza ca ai tras concluzia asta dupa 2 poatari. Nu ca ar fi gresita ci chiar apreciez complimentul, am un zambet in coltul gurii acum si imi dau iti dai seama ca asta este motivul pentru care ti-am scris.
Am gasit in ce scri niste adevaruri pe care probabil le-ar fi spus fostele mele prietene despre mine.
Sunt dupa doua despartiri pe parcursul a mai putin de 3 luni.
Si dupa cum probabil e stupid m-a afectat de abia a doua. Dupa o relatie pasionala de o luna si ceva nu cea de 7 ani.

CAFEAUA spunea...

pai tocmai ai descris relatia : pasionala. avea ceea ce ii lipsea celei de 7. si nu conteaza timpul fizic petrecut langa o persoana, nu toate se intampla ca-n filme. e chiar fain ca nu se intampla ca-n filme, demonstram ca suntem reali.
da-mi un add, idul ala sa stii ca e bun.

top