Abia acum


Sunt uşor ameţită.
Am băut puţin, puţin de tot, dar mă ia repede la cele 50 de kile ale mele.
Stăm amândoi în cameră, eu în pat şi tu la birou. Eu port tocuri cu pijamale, tu porţi cămaşă,cravată şi boxeri.
Fumăm amândoi, eu scriu despre tine, tu despre mine , ascultăm muzica ta şi ne iubim.
Când voi termina de scris o să-mi dau jos pijamalele, o să-ţi dau jos boxerii, o să aruncăm tot împrejur şi o să-ţi omor nervii.
O să mă las futută ca ultima curvă, cu pantofii în picioare, pentru că mă excită cămaşa ta, cravata ta, o să ţi le laşi pe tine pentru că te excită pantofii mei.
Din seria de urlete şi mutări, eu voi avea regina albă şi tu pionii albi, vom fi amândoi în aceaşi armată luptând unul împotriva celuilalt cu scuze albe , ca nişte fulgi de zăpadă care nu au mai nins zilele astea.
Miroase numai a fum şi a piele aici, a parfum şi a cerneală, a mâncare şi poate a încă patruzeci de mirosuri diferite, dar nu mai pot deosebii nimic.
Nici eu-ul de mine, nici tu-ul de tine, nicidecum de vreunul dintre noi doi.
Ne-am sunat cunoscuţii mai devreme, pentru că aşa se face de Crăciun, aşa se spune, aşa am simţit.
Am mâncat împreună, ca de fiecare dată, acum pentru prima oară de sărbători.
Aveam lacrimi în ochi, mă uitam la tine şi-mi ziceam: mulţumesc, Doamne, că mi-ai îndeplinit dorinţa."
Eşti ameţit puţin, eu mai cer o ţigară, mi-o dai pe a ta, îţi aprinzi alta. A prins deja gustul tău, am prins deja gustul de tine şi nu mai vreau niciodată să mănânc altceva, sunt o căţea neorocită.
Te vreau numai pentru mine şi pereţii camerei în care ne întindem noi.
Visez la un drum cu trenul cu tine, unul nesfârşit, unde destinaţia să fie lumea cealaltă, unde să ajungem morţi de foame şi căldură, dezbrăcaţi şi plini de spermă şi salivă.
Nu mi se mai pare nimic scârbos de când sunt în viaţă, m-am născut cu simţurile ascuţite de pietre, curăţ litiera pisicii de rahaţi aproape în fiecare dimineaţă şi nimic nu mi se mai pare o dovadă de dragoste mai mare.
Aşa cum scoţi pampersul unul bebeluş când eşti mamă şi-ţi iubeşti tot mai tare copilul, aşa nimic nu mi se mai pare dezgustător, cel puţin nimic fizic.
Sperma ta scurgându-se pe picioarele mele, sau pe abdomenul sau pe gâtul meu e cea mai mare dovadă că te iubesc.
Îţi sună telfonul şi îi minţi pe cei din capătul telefounul că vorbim, defapt, nu minţi pentru că eu mereu te aud şi îţi scriu ţie, în definitiv.
Ţi-am dus lipsa Ţie toată viaţa.
Vorbiţi despre nişte prieteni din Israel, apoi mulţumeşti şi închizi, discuţiile tale nu durează mai mult de un minut pentru că eşti bărbat în adevăratul sens al cuvântului.
Am găuri peste tot în piele, boală nenorocită, care dispare prea greu dar care nu te împiedică cu nimic să mă iubeşti tot mai mult.
Ieri seară mă dădeai cu cremă pe răni, ca un doctor a cărui meserie probabil ai învăţat-o în cine-ştie-ce viaţă anterioară, ca un tată menit să fii din prima zi a existenţei tale în universul ăsta.
Tată de care eu nu m-am putut bucura atunci când aveam mai multă nevoie de el, de care mă bucur acum că va avea copii noştrii.
O să-mi înfig ţigarea-n scrumnieră, o să mă sterg pe mâini de textul ăsta păcatos, voi veni la tine şi îţi voi săruta ceafa ca să nu te las să respiri încă un minut fără mine.
Pe deget port inelul de la tine, inel pe care mi-l luasei deja, fără să ştiu, pe care mi l-ai prezentat azi în genunchi la marginea patului într-o cutiuţă roşie.
De când sunt în viaţă am motive să plâng de fericire, te rog înţelege de aici că sunt în viaţă de când eşti tu cu mine.
Împung cearceaful cu tocurile, ai plecat din cameră ca să aduci vin, avem trei sticle, una de la vecina de lângă, recunoscătoare pentru dulciurile oferite copiilor ei.
Ieri dimineaţă îi înjuram copii pentru că urlă colinde, aşa se întâmplă când nu e vorba despre ceva ce îţi aparţine.
Azi le-am dat portocale şi ciocolată, biscuiţi şi nu mai ştiu ce, chestii de care mă bucuram şi eu când eram copil.
Mi-ai mai întins o ţigară, am lasat-o jos.
De când sunt în viaţă respir; te las să scrii, pentru că tu trăieşti ca mine, din cuvinte.
Te rog, înţelege, sunt în viaţă fix de când m-am născut pentru tine.



Nu (mai) există sfârşit.
Abia acum mi-am aprins ţigara.

6 păreri geniale:

Goda spunea...

Interesanta postare. :) Sarbatori fericite! :-*

Cătălina spunea...

Crăciun fericit :)

Liviu spunea...

Niciun pacat ca scrii, nici in ce scrii, cu atat mai putin in cum scrii. Degeaba iti stergi mainile de text, textul nu se ia, iti trece dincolo de epiderma, in sange, in rasuflare.

Mademoiselle spunea...

Atat de imperfecte si totusi atat de pline de inteles, cuvintele tale ma ametesc de fiecare data.

Iana spunea...

=====MEGA-FELICITAREA DE AN NOU===== LA MULTI ANI 2012========

Salutare si bine te-am gasit! Ai un gand bun, o urare pe care vrei s-o adresezi blogosferei? Atunci completeaza aceasta felicitare si trimite-o mai departe la 10(zece) bloggeri pe care-i apreciezi!
-Preia prin copy&paste felicitarea din acest comentariu, adauga gandurile tale, urarea ta, numele si linkul tau, apoi inchide felicitarea si trimite-o mai departe, tot prin comentariu, catre 10 bloggeri pe care-i apreciezi!
Daca esti unul din bloggerii la care felicitarea se va afla sambata 31 decembrie 2011, intre orele 17.00 si 18.00 atunci te rugam, inapoiaza felicitarea echipei Mostwantedblog.org pentru a fi publicata si aratata la toata blogosfera! Daca nu stii cui s-o trimiti mai departe inapoiaza felicitarea catre mostwantedblog.org! Te rugam, lasa aceasta parte de text, nealterata, te rugam vino alaturi de noi sa uram tuturor un An Nou fericit si plin de realizari!

*Gandurile lor merg catre tine!

-La Multi Ani si un 2012 asa cum il visati! Liviu R. - balantza.com
-Iti urez sa ai parte doar de fericire si iubire, iar Noul An sa te poarte pe aripile'i dulci alaturi de sanatatea si bunavointa ce iti va da! Little Thoughts - little-thoughts08.blogspot.com
-Cand ultimele file cad din mii de calendare, se-aprind stelute-n crengi de brad ca semne de urare. Cand toti ureaza celor dragi cuvinte de marire, venim si noi sa va uram: La multi ani mult noroc si multa fericire! Rosaline - http://timpulslujestedarnuexista.blogspot.com/
-Iti doresc un an cat mai frumos, un an ca frisca-dulce si alb. Iana-http://ianas-blog.blogspot.com/
-adauga aici urarea ta -

Rappa_ru' spunea...

La multi ani, sanatate, fericire si tot ce iti doresti pentru noul an ! La buna recitire !

top