şi femeia asta te iubeşte,Blue


Lucrurile care mă împiedică zi se zi să te simt mai aproape fac nopţile să pară lungi şi canceroase.
A trecut un an, un an întreg de când îţi scriu, Blue. Pe vremea asta, acum un an, nu ştiam cum te cheamă sau unde eşti şi strigam cuvinte care să te facă să întorci capul spre mine. Nu voiam să mă priveşti ca pe o cerşetoare, Blue, voiam să mă vezi ca pe femeia lângă care trebuie să fii şi care s-a săturat să aştepte. Pe vremea aia duceam trenurile şi drumurile cu zilele de parcă timpul s-ar fi măsurat în câte drumuri dus-întors, de parcă iubirile s-ar fi măsurat în minute. Pe vremea aia visam doar că te vei întoarce şi vei înţelege că lumea se sfârşeşte în noi noi, că nu există Adam, că nu există Eva, nici Dumnezeu, că nu există nimeni dacă nu vrem noi să aflăm de existenţa lor. Pe vremea aia existai doar tu pentru mine, nicidecum şi eu pentru tine.

Ca orice dezamăgire, peste iubirea noastră a venit uitarea faptelor reale: vedeam iluzii şi cam atât. Erai pentru mine tot ce n-a fost nimic pe lumea asta, Blue. Erai tată, erai mamă, erai pereţi şi casă, erai iubire, erai ură. Vezi tu, la asta mă refer. Când iubeşti pe cineva, vezi totul în el, bun şi rău, e totul pentru tine. Nu există loc fără el, nu există ieşiri, nu există teamă, nu există siguranţă. Nimic nu e mai presus, nimic nu e mai prejos. De multe ori oamenii nu pot înţelege, dar să fim serioşi, Blue, câţi oameni pot înţelege iubirea?
Ai venit, bineînţeles, ai venit de prea multe ori. Mut, orb, surd, oamenilor neputincioşi nu le arăţi străzile pentru că vor fi călcaţi de maşini. Drumul pe care urma să-l faci era mai lung decât orice închipuire pământeană. Am scris de prea multe ori despre tine, Blue, am scris de prea multe ori ca să mai fii personajul despre care scriam cândva. Te-am povestit de prea multe ori ca să mai existi cu adevărat în forma ta brută de om prost şi imbecil, surd şi ipocrit. Te-am urcat prea sus ca să te pot da jos.

Şi ţi-am promis că îţ voi scrie scrisori în care îţi voi mai povesti cum şi ce s-a mai întâmplat. Ca unui prieten bun, Blue. Problema e că nimeni n-are nevoie de prieteni imaginari. Dar mă ţin de promisiuni, aşa cum făceam când eram mici şi tu-mi promiteai că te vei întoarce de la magazin cu jeleuri şi suc.

M-am întors, Blue să-şi spun că femeia aia te iubeşte. Doar că tu o înşeli şi-i întorci spatele.

M-am întors , Blue. M-am întors să-ţi scriu despre cum se simte iubirea. M-am întors să-ţi scriu despre cum se simte ura.
M-am întors să-ţi scriu blestemele.

9 păreri geniale:

andryuu spunea...

It feels nice to drop by from time to time :)

Fata care te iubeste spunea...

Trist si profund.Parca-i povestea mea.
Si eu ma gandesc in perioada asta la cum era ,,anul trecut pe vremea asta"...

AndreeEA spunea...

Extraordinar !!

Schite spunea...

acelasi Blue...alte trairi!

Rebecca spunea...

Credeam ca cel mai greu e sa vorbesti despre dragoste.. Mi-ai demostrat ca nu e.. Cuvintele tale ies din adancul sufletului .. se vede in fiecare rand si in fiecare virgula..

BLUE FOX spunea...

Buna seara @Cafeluta !

CAFEAUA spunea...

buna:)

Sandu Anca-Ioana spunea...

okay, păi e ora trei şi eu n-am somn deloc, iar în 3 ore trebuie să mă trezesc să merg la cursuri. mă gândeam la tine, aşa... la ce mai faci. te-aş suna, dar mi-e că dormi şi te trezesc, am de gând să te sun mâine. vreau să ştii că m-am descurcat, ai avut dreptate şi-ţi mulţumesc tare! cred că e cazul să încerc măcar să dorm, azi m-am întors în buc. mă gândesc la iarnă, atunci când ne-am întâlnit prima dată şi-am mâncat pizza şi-am povestit atâtea şi doamne! câte s-au schimbat. mâine te sun. da, da. de fapt azi că e trecut de doişpe. am de gând să-ţi dau o întâlnire. te puppp! nu ştiu ce-mi veni, e ora trei şi eu bat, mai mult sau mai puţin, câmpii dar m-a lovit aşa dorul de toată lumea. şi dintre toţi, tu parcă eşti cea mai aproape!

Auto Iasi spunea...

Buna ziua
Imi cer scuze ca va deranjez insa va scriu pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri. Blogul meu este - http://auto-iasi.blogspot.com/ ( daca sunteti de acord la mine titlul este Auto Iasi)
Daca doriti sa facem schimbul doresc sa-mi spuneti titlul linkului dumneavoastra( adresa mea de mail este corcosan@yahoo.com).
O zi buna va doresc

top