Aniversare, din nou





Am luat multe forme, am luat şi pauze, ne-am schimbat lookul şi atitudinea, am modificat un milion de lucruri şi am crescut, aşa cum trebuie să o facă oricine.
CAFEAUA nu a însemnat doar texte scrise, au fost scrieri adevărate, niciun cuvânt nu e aruncat, totul e trăit şi poate asta mă face să-mi privesc blogul ca pe o parte din mine. Una pe care ajung să o prezint celor care vor să mă cunoască aşa cum sunt eu cu adevărat.
Deşi de multe ori oamenii au rămas suprinşi spunându-mi "eşti total diferită", asta nu înseamnă că aici e o altă persoană, ci că aici e persoana pe care ei n-au cunoscut-o încă.
După atât de mult timp pot spune doar că am ajuns acolo unde nu credeam niciodată că voi ajunge, că am trăit frumos şi urât în acelaşi timp şi că toate astea s-au văzut aici.
Dacă n-am mai scris de ceva timp e pentru că viaţa în jurul meu are altă viteză. Timpul curge şi mă trezesc uneori mai obosită decât mă duc la culcare, dar am motive să trăiesc încă o zi, un an. Asta îmi aminteşte că sunt om, om ca toţi oamenii.
În sine, la asta se referă " Drog la scară mondială". Motivul pentru care fiecare se trezeşte în fiecare dimineaţă cu gândul de a merge mai departe. Poate fi o persoană, un timp, o speranţă la ceva mai bun sau simplul gust al unei cafele.
La mulţi ani, deci. La mulţi ani blogului, mie şi oamenilor care mă citesc, cei care nu lasă neapărat un semn că au trecut pe aici, celor care au drogul lor, mai frumos sau mai urât, celor care sunt oameni şi nu în ultimul rând, la mulţi ani celor despre care scriu. :)

CAFEAUA

12 păreri geniale:

Roro spunea...

La multi ani!In cinstea unui blog exceptional,unor scrieri suculente,mult ravnite de catre privirile mele.

SimonaR. spunea...

La cat mai multe postari! E un blog care mie imi place mult

furtdecurent spunea...

La cât mai multe postări de care să fii, în primul rând, TU mulţumită (mental, sufleteşte şi ce mai investeşti tu în articole)!

Anonim spunea...

La multi ani cu blogul!

Elena spunea...

Sa-ti faca vizualizari blogu' :D

Gabi spunea...

La multi ani!tine-o tot asa si bucura-te de fiecare clipa si de tot ce te inconjoara. Dupa cum ai observat pe pielea ta si pe "pielea" blogului...ani trec repede:):*:*:*>:D<>:D<

Gabi spunea...

anii*

schite spunea...

sa ne traiti, tu si blogul!:*

CAFEAUA spunea...

@ Roro @ Simona R : mulțumesc mult,din suflet!

CAFEAUA spunea...

@furt de curent:
am ajuns să fim prieteni, uite încă un lucru de care eu să fiu mulțumită

CAFEAUA spunea...

@ Elena & Gabi:
vă iubesc mult de tot! știu că voi nu dați în general comentarii pe aici pentru că sunteți sătule până peste cap de ieșirile mele mai mult sau mai puțin artistice, dar sunteți cele mai dragi suflete femeiești pe care le cunosc.
Gabi, la mulți ani, am scris și despre tine de câteva ori

CAFEAUA spunea...

@ anonim: or să fie mulți ani, mulțam!

top