Să mă las să-mi fie frică de mine


Aş scrie despre oamenicat de ipocriti sunt,dar
 Am făcut pauză de ei.
 Am obosit atât de rău să-i ascult până la capăt
Capătul lor, mâinile, oasele şi măruntaiele
Pline de frig şi vorbe goale.
Aş scrie despre noi doi, dar suntem deja o poveste penibilă
Doi oameni care se iubesc nu mai sunt o poveste interesantă.
Aş scrie despre cât de singură sunt,totuşi
cum mă macină orele astea, cum acelaşi loc, acelaşi spaţiu
 Mă fac să fiu nebună
Dar n-am pic de curaj
Să mă las să-mi fie frică de mine.
Sunt cumva speriată de oameni, 
D-aia nu dau doi bani pe ei
Nici ei pe mine
Mai sunt vreo doi prieteni care mă împrumută
Dar îmi cer întotdeauna înapoi.
În patul meu pot doar eu să stau
În partea mea pot doar eu să dorm
A doua zi doar eu pot fi puţin mai odihnită
Cu toate astea,
În fiecare zi creşte oboseala în mine
ca un întuneric la Polul Nord
-Polul Sud e în mintea mea, mai portocaliu
Dar nu ştiu de ce.
-Nu beau, dar fumez,azi iar n-am ţigări
N-am stare. N-am o stare anume. N-am nicio stare
Am făcut pauză de propoziţii, de predicate
N-am cuvinte să râd, nici să plâng
N-am cuvinte nici pentru vocea mea, care acum
Stă pierdută undeva înauntru meu
Pândind Dumnezeu ştie ce. 

6 păreri geniale:

Vlad-Tudor spunea...

Probabil se potriveste putin.
Ben Lee - We're all in this together
O ascultam acum cat am citit.

CAFEAUA spunea...

interesant:D
nu stiam melodia, e frumoasa

Pauza De Tigara spunea...

este impresionanta postarea ta, ma pot regasi in mare parte din ea:)

Sorin spunea...

Am nimerit intamplator si-am zabovit mai mult decat as fi facut-o de obicei. Mi-a placut. De aceea, imi permit sa fac un comentariu, nu te superi ? - n-ai avea de ce. Scrii bine, dar esti inca departe de vreo editura, desi ai subiectul in buzunarul de la pijama. N-ai stapanirea de sine necesara unui scriitor profi. Te sinucizi din mers, expunandu-te noaptea pe holurile spitalului de nebuni. Astia te vor rupta in bucati si mancata, canibalii virtuali.
Ce-ai zice de o plimbare pe cheiurile Senei, dimineata, fara ochelari de soare ?
Scrii bine. Al dracului de frumos pentru o pustoaica din generatia bloggerilor.
Pa, Cata.

CAFEAUA spunea...

Salu Sorin.
Nu stiu daca ma cunosti in real life, adica stiu multi cu numele tau si mi-e cam greu la ora asta sa fac niste conexiuni.
Ce pot sa-ti spun si stiu ca intelegi e ca aici e un blog pe care scriu si nu am, nu vreau nicio urma de literatura. Se si vede ca e usor personal, ca e un limbaj slab metaforic si asa mai departe. Aici ma descarc. N-am mai scris poezie si nici n-am mai avut nicio tangenta cu edituri/cenaclu/etc de un an. Nu pot deocamdata. Nu pot sa explic de ce, dar asta e. Apreciez mult ca tu crezi ca scriu frumos. Chiar apreciez. E un blog, si daca scriu frumos aici inseamna ca o duc bine. Te mai astept cu semne de viata.
Te pup.

Ciocolatika spunea...

Si mai vad si alti oameni ca mine, doar ca eu nu fumez. Asa eram si eu acum o luna si ceva pana sa se petreaca o intamplare..dar, simt mai mereu cum stau pe muchia prapstiei care m-ar aduce iar la niciostare.

top