Înapoi

Sunt acolo. Camera prea luminată şi patul prea mic.

În fiecare dimineaţă aud convorbiri la telefon, certuri şi apoi râsete, hohote, chicote.
În fiecare seara mă gândesc la casa mea, la pisica mea, 300 de kilometrii depărtare de mine şi o aud miorlăind, miorlăind cu sufletul ei de felină uitată de lume şi de persoana care stă cu ea, dar care nu o suportă şi n-o hrăneşte.
Şi mă gândesc, eu merit toate astea. Îmi merit salteaua tare şi pătura veche, îmi merit drumul spre facultate, frigul şi frunzele pe care mai alunec din când în când.
Merit pensele şi mirosurile de formol, merit halatul jegos, second hand. Merit caii şi intestinele lor, merit copitele lor împuţite şi pleoapele lor tăiate, ciopârţite, măcelărite.
Eu merit fiecare durere de spate, care mă lasă la pământ,merit pământul şi tărâna. Niciodată viaţa nu-ţi dă mai puţin, întotdeauna te îndoapă cu părerile altora şi noroiul lor.
Unghiile mele tăiate şi oja de pe ele, scorojită mai ceva ca vopseaua din camera mea. Stau acolo pentru că e chiria mică. Pentru că am nevoie de soare în viaţa-peşteră. Aici întră cu forţa, ca un viol solar." Viol solar" sună atât de ironic pentru mine. În casă n-am voie să fumez şi de tine nu dau. Nu dau de tine ca să fumăm un Winston, un Pall Mall sau un Black. Nici singura plăcere care mi-a mai rămas nu mă aduce aproape de tine. Suflet de fumător, cu plămânii praf, cu gâtul julit, cu vocea răgusită.
Uneori fac sex. Singura sau cu alţii. Orgasmele nu-s cel mai frumos lucru din lume, nici măcar mediocre nu sunt. Îmi merit singurătatea şi microorganismele de sub pat, piele şi unghii. Câteodată mă dau jos de pe tocuri şi simt gresia rece ca pe o binecuvântare. Genială gresia asta. Sunt nopţi în care cânt, cu o rochie neagră pe mine. În rochia mea neagră şi în tocurile mele mă simt departe. Doişpe centrimetri ajung să mă desprind de căcatul ăsta de lume, în care toţi se cred regi şi regine. 
Regi şi regine cu inimi de clovni. 
Simt nevoia să-ţi vorbesc din lumea mea schizofrenică, simt nevoia să-ţi spun şi ţie despre halucinaţia mea cu oamenii ce se plimbă dintr-un sertar în altul. Am nevoie de mâini puternice care să mă oprească din cercurile astea făcute pe gheaţă.
Îmi place să patinez. Îmi plâng de milă prea des. Ar fi trebuit să plec departe de viaţa mea de amantă. Şi dacă prietena ta ar ştii de ce n-o ceri în căsătorie, dacă ar ştii de cearceafurile noastre albastre ar înnebuni.
Îmi spui că o iubeşti şi că din când în când îţi imaginezi copii, că apoi te trezeşti şi realizezi că eşti cu mine mai des decât cu ea. Soarta asta e a mea, pentru că o merit.
Iţi sărut de multe ori buzele ca şi cum ar fi prima oara, ultima oară. Ca şi când aş fi o târfă cu viitor de medic veterinar, viitor în care nu poate fi nimic altceva decât obiectivă. Ca şi când aş merita mai mult decât singurătatea senină, ca şi cum aş merita să fiu iubită cu adevărat.
Merit să o părăseşti. Merit să o urăsc cu toată inima pentru că ea are voie să-ţi dea mesaje şi mailuri de dragoste, în timp ce eu nu. Merit să vii la mine cu sufletul curat, cu pula sculată pentru mine.
Merit să mă iubeşti ca un nebun. Merit să pot să-ţi strig numele, nu doar să-l şoptesc pentru mine. 
 Sunt aici. Camera e a noastră. Casa asta e a noastră. 
Pisica e grasă şi hrănită.  Doarme cu lăbuţele pe blana motanului. E al doilea Crăciun cu tine. 
În fiecare zi fumăm împreună. 

3 păreri geniale:

Schite spunea...

hmm, imi place tare, poate si faptul ca mai stiu cate ceva despre viata ta(reala) ma face sa te inteleg si mai bine.vreau sa zic ca iti inteleg finalul cel mai bine. Ce sa zic...la cat mai multe Craciunuri impreuna, intr-un mod "schizofrenic" si te rog, scrie mai des pentru tine, pentru voi, pentru mine , pentru noi...te pup!

albastru. spunea...

Genială gresia asta!! Zău!

Sorin spunea...

Meriti iubita, dar nu oricum. Vrei sa fii doar o linie pe rabojul unuia, in pauza dintre doua tigari? Lumea asta idioata crezi ca mai ingaduie iubiri asa cum iti doresti tu ? Da, meriti sa fii iubita. De cineva destul de puternic pentru a te smulge din camera aia a ta (in afara de Dumnezeu)intunecata si mica, atat de mica incat iti poti rataci mintile. De cineva care sa te vada cu adevarat, ca un tomograf organic. Meriti !

top