si a doua, tot pe anul asta



saru'mana mama, nu te-am mai vazut de mult.
pielea si buzele tale, mai reci ca diamantele, mai frumoase ca gheata
ochii tai verzi ca un aligator.
parca aligatorii erau verzi, nu-i asa?

saru'mana tata, nu te-am mai auzit de ceva vreme
peste tine praf, ca pe o mobila antica
ti-am pus fular acum mult timp si te-am incurajat
sa treci peste o iarna lunga
aveti amandoi parul alb, ca unicornii primavara
bineinteles, unicornii arata in fiecare anotimp la fel
si bineinteles, n-am vazut in viata mea unicorni
ar putea fi, intr-adevar, orice culoare.

salutare mie, nu m-am mai recunoscut de mult
impaturita ca o hartie, incalcita ca un scris de doctor beat
pe aici puncte, pe aici lunii trase alandala
din cand in cand pete, exact peste privirea mea
peste tot cerneala, vizibila, invizibila altora.

buna seara, dragul meu, pe tine te vad zilnic

te pierzi tot mai mult, tot mai adanc
in mine si-n pieptul meu
cu ochii aia de sticla de zahar, cum ar zice unii,
cu ochii ca-n filme
cu spatele dragon rusesc si balaur romanesc
corcitura incredibila a sufletului meu.

buna seara tie, straine, pe tine te simt peste tot
te recunosc oriunde si te aud oricand

vocea ta de tren deraiat imi incanta simturile
pana la disperare completa
pana la groapa de gunoi si inapoi in scara blocului
pana cand pielea de buna voie paraseste carnea
si carnea de buna voie se dezlipeste de pe oase
strainule, pe tine te vad atat de bine incat
ai devenit de ceva timp
ochelarii mei.



(fara diacritice, ca nu-s de pe laptopul meu si m-am grabit)

1 păreri geniale:

Consulting4you spunea...

frumoase randuri

top